Opteck

7,0 / 10

About Opteck

Opteck is online broker die beginnende en meer gevorderde investeerders helpt met het handelen in binaireopties. Opteck zit al een tijdje in de business – ze bestaan sinds 2011. Opteck biedt korte termijn investeringen voor zowel beginnende als meer ervaren investeerders. Je kunt bij Opteck de meest gebruikte activa zoals valuta, indices, grondstoffen en aandelen verhandelen. Opteck heeft een normale webbrowser versie, maar ook een PC en laptop applicatie, als mede een mobiele app en een tablet app. Op deze manier heeft de gebruiker altijd de optimale ervaring. Als je op zoekt bent naar Opteck reviews en Opteck ervaringen van andere klanten kun je hier onder verder lezen.

 

Kenmerken Opteck:

  • Je kunt bij Opteck een demo account krijgen om het platform uit te proberen
  • Opteck heeft een uitgebreid kennis centrum met e-books, video’s en consultancy opties
  • Storten en opnemen kan op verschillende manieren, maar niet met iDeal.

All Reviews

Rens
Service:
Price:
Speed of communication:
Total:

De ervaring van Rens met Opteck op 1 February 2016:

Ik dien bij deze een klacht in over de slechte ervaring die ik heb gehad met Opteck. Ik heb deze zelfde mail ook gestuurd aan hun. Ten eerste, waarom ben ik verplicht een minimumbedrag van $250 te storten als de accountmanager niet eens met me wil handelen voor dat bedrag? Mij werd verteld niet minder dan $2500 te hebben gestort voordat de accountmanager met me aan te werk zou gaan.. Mij werden een-op-een-sessies beloofd, maar die heb ik nooit gekregen. Ik werd twee weken lang alleen gelaten met geen enkel bericht over hoe ik verder moest gaan en dat kan toch echt wel beter. Nadat ik een terug storting van al mijn geld had aangevraagd , nam Jack van Opteck contact met me op. Hij legde uit dat hij een bedrijfshandelaar was voor Opteck en dat hij mijn aanvraag had gezien voor het opnemen van mijn geld. Hij zei toen dat het zijn werk was om handelaars zoals ik te helpen een groot deel van hun verloren geld terug te verdienen om me geïnteresseerd te houden in de zaken. Hij vertelde me toen dat hij me door 6 grote handelstransacties zou gidsen met het geld dat ik nog over had, alleen om terug te krijgen wat ik had verloren. Helaas ging het behoorlijk mis waardoor ik haast niets terug heb weten te verdienen. Ik voel me nu niet op mijn gemak aangezien aan nieuwe handelaars beloofd wordt dat ze op weg geholpen worden om succesvol te handelen, en NIET dat we met rekeningen van $5000 of $10000 moeten beginnen. Iedere keer dat ik met de klantenservice praat via de live chat wordt me verteld dat mijn accountmanager aangesproken zal worden en dat ze contact met me op zullen nemen. Dat is nooit gebeurd. Dit is toch simpelweg minder goede communicatie, waardoor ik dus wel hoop dat deze klacht correct afgehandeld zal worden.

  • 0
  • 0
Isidoor Karel Stroobants

Heb Dit ook ondervonden

23 July 2016

The value entered is invalid
The value entered is invalid

Post your review

The value entered is invalid
The value entered is invalid
Service:
Price:
Speed of communication:
Total:
The value entered is invalid